[Avis de Perturbations] à partir du 6 avril 2021

Adaptations sur le réseau Fil Bleu

Suite aux annonces gouvernementales l’offre de transport Fil Bleu est adaptée à compter du mardi 6 avril 2021
L’arrêt des services Bus et Tram est avancé à 22h.

Modifications à partir du 12 avril :

  • Ajouts horaires lignes 2, 3, 4 et 5 ET ajustements lignes 14 sud et 50
  • Travaux Maintenance Tram du 12/04 au 15/04 ET du 25/04 au 29/04

Pour consulter toutes les infos et tous les horaires CLIQUEZ ICI

 

Agence Commerciale 

Prenez soin de vousA partir du mardi 6 avril, l'agence commerciale est ouverte du lundi au samedi de 10h à 17h.

 

Pour le bien de tous, je porte obligatoirement un masque et je respecte les mesures d’hygiène en vigueur. Nous vous remercions pour votre compréhension et votre civisme.

 

perturbations générales

[Avis de Perturbations] à partir du 6 avril 2021

Lire la suite ...

header14-2.jpg
Would you like to take public transport but do not know how to proceed ?
This service is designed for you !

 Service-pilote

WHAT IS THE SUPPORT SERVICE ?

Support service is a free service offered to Fil Bleu subscribers or non-subscribers.

Our agents accompany you during your 1st journey on the Bus + Tram network.

This service allows you to make your way around the network more easily and ask any questions directly to our agents.

 

THE SERVICE INCLUDES :

  • Accompanying on one of our lines (Bus and/or Tram), at the departure point of a stop serviced by Fil Bleu ;
  • Assistance in understanding information (maps, timetables at the stop, timetable brochures, fare guides, monitors, ticket distributors and information terminals).

 

HOW TO RESERVE THIS SERVICE ?

This service is available from Monday to Friday (excluding public holidays) and upon reservation (based on availability).

For an appointment, contact us at +33 2.47.66.70.70.

 

This service is designed for you!